(မဇၩိမ)
ခ်င္းမုိင္ (မဇၩိမ) ။ ။ ေနျပည္ေတာ္အနီး တပ္ကုန္းၿမိဳ႕နယ္အတြင္း ရထားဗံုးကြဲမႈ ျဖစ္ၿပီးေနာက္ ရန္ကုန္ႏွင့္
ေနျပည္ေတာ္ ဘူတာ႐ံုမ်ားတြင္ ဗံုးရွာ စက္ကိရိယာမ်ားျဖင့္ အဆက္မျပတ္ ရွာေဖြမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနရေၾကာင္း ရဲဝန္ထမ္းမ်ားက ေျပာသည္။
မီးရထားေပၚႏွင့္ ရထားဘူတာ အဝင္၊ အထြက္ဂိတ္ဝမ်ားတြင္ ဗံုးရွာ စက္ကိရိယာမ်ား ကိုင္ေဆာင္ကာ ခရီးသည္မ်ားကို ေဖာက္ခြဲေရး ပစၥည္းမ်ား ရွာေဖြမႈမ်ား ျပဳလုပ္ရျခင္း ျဖစ္သည္။
“အရင္တုန္းကေတာ့ သတင္းရမွ ရွာတယ္။ ေရွာင္တခင္ ရွာတယ္။ အခုေတာ့ ၂ ပတ္ေလာက္ ရွိသြားၿပီ။ ၃ ေယာက္ တတြဲစီ ခြဲၿပီးေတာ့။ ရထားေပၚေရာ ဘူတာ အဝင္အထြက္ေတြပါ။ အလွည့္က် ေန႔ေရာ၊ ညပါ ရွာေဖြ၊ စစ္ေဆးတာေတြ လုပ္ပါတယ္” ဟု ေနျပည္ေတာ္ မီးရထားရဲအရာရွိတဦးက မဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။
ဗံုးရွာ ကိရိယာမ်ား ထပ္မံ တိုးခ်ေပးၿပီးေနာက္
ေနျပည္ေတာ္ ဘူတာႀကီး သာမက ဘူတာႀကီးသို႔ မဆိုက္ေရာက္မီ အနီးဝန္းက်င္ရွိ ၾကည္ေတာင္ကန္၊ ရြာေတာ္၊ မန္က်ီးပင္ စသည့္ မီးရထားဘူတာမ်ား မွစ၍ ႀကိဳတင္ ရွာေဖြ စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၾကရေၾကာင္း ရထားေပၚတြင္ လိုက္လံရွာရန္ တာဝန္က်သည့္ ရဲဝန္ထမ္းတဦးကလည္း ေျပာသည္။
“က်ေနာ္တို႔က ဒီလမ္းေၾကာင္းေပၚပဲေလ။ ရထားလမ္း တေလ်ာက္ သူ႔အပိုင္းလိုက္၊ အပိုင္းလိုက္ပဲေလ။ ေနျပည္ေတာ္ တခုတည္းမွ မဟုတ္တာ။ ဟိုးဘက္ ဘူတာေတြ ရွိတယ္ေလ။ ဟိုဘက္နဲ႔ ဒီဘက္နဲ႔ အဲလိုပဲ လမ္းေၾကာင္း ၾကည့္တာ အဲလိုပဲ လုပ္တာ။ BE အဖြဲ႔ကလည္း သူတို႔ရွာတဲ့ အဆက္ေတြ ဘာေတြ ရွိတယ္” ဟု သူက မဇၥိ်မကို ေျပာသည္။
အလားတူ ရန္ကုန္မီးရထား ဘူတာႀကီးတြင္လည္း ေမလကုန္ပိုင္းမွ စတင္ကာ ဗံုးရွာ စက္ကိရိယာမ်ားျဖင့္ လူအဝင္အထြက္ ဂိတ္မ်ားတြင္ အမ်ဳိးသမီး ရဲဝန္ထမ္းမ်ားႏွင့္ အမ်ဳိးသား ရဲဝန္ထမ္းမ်ားက ခရီးသည္မ်ားကို ရွာေဖြ စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနသည္။
“စစ္တာကေတာ့ အရင္တုန္းကလည္း စစ္ပါတယ္။ အခုမွ အထက္က Pressure ေပးလာလို႔ ဒါပါပဲ။ စစ္တာေတာ့ အဖြဲ႔လိုက္ အဖြဲ႔လိုက္ ဂိတ္ထြက္ေပါက္ေတြနဲ႔ ရထားတြဲေတြေပၚပါ တက္စစ္တဲ့ အဖြဲ႔ေတြ ရွိတာေပါ့” ဟု ရန္ကုန္ ဘူတာႀကီးရွိ ရဲဝန္ထမ္း တဦးက တယ္လီဖုန္းမွတဆင့္ ေျဖၾကားသည္။
ေမလ ၁၈ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္-မႏၲေလး အမွတ္ ၃ အဆန္ ရထားသည္ ေနျပည္ေတာ္အနီး တပ္ကုန္းၿမိဳ႕နယ္၊ ေရႊၿမိဳ႕ ဘူတာ႐ုံမွ ဆင္ေသ ဘူတာဘက္သို႔ ဦးတည္ ခုတ္ေမာင္းစဥ္ စက္ေခါင္း ေနာက္သံုးတြဲေျမာက္ ႐ိုး႐ုိးတန္း လူစီးတြဲေပၚ၌ ခ်ိန္ကိုက္ဗံုး တလံုး ေပါက္ကြဲၿပီး အမ်ဳိးသမီးတဦး အမ်ဳိးသားတဦး ပြဲခ်င္းၿပီး ေသဆံုးကာ ၉ ဦး ဒဏ္ရာ ရရွိသြားခဲ့သည္
No comments:
Post a Comment