ထုိင္းတြင္ ကားတိုက္ခံရသူမ်ားကုိ ျမန္မာသံ႐ုံးကူညီ
ျမန္မာ သံ႐ုံးမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ေဆး႐ုံတက္ လူနာမ်ားအား သြားေရာက္ေတြ႕ဆံုၿပီး ထိခိုက္ ဒဏ္ရာရသူမ်ား၏ ေဆးကုသ စရိတ္မ်ားကုိ စက္႐ုံမွ လံုး၀ ေပ်ာက္ကင္းသည္ အထိ တာ၀န္ယူေပးေရး၊ ေဆးကုသေနခ်ိန္တြင္လည္း ေန႔စဥ္ရရွိေနသည့္ လုပ္ အားခမ်ားကုိ မျဖတ္ေတာက္ဘဲ အျပည့္အ၀ေပးေရး၊ ေသဆံုးသူမ်ား အတြက္ နစ္နာေၾကးကုိ က်န္ရွိသည့္ ေဆြမ်ဳိးသားခ်င္း
မ်ားရရွိရန္ ထုိင္းႏုိင္ငံမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားႏွင့္ ညႇိႏိႈင္းေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့အလင္းသတင္းစာက ဆိုသည္။
အဆိုပါ ေသဆံုး ဒဏ္ရာရရွိသူမ်ားသည္ မဟာခ်ဳိင္ေဒသရွိ ဂါလန္ ပုဇြန္စက္ရံုတြင္ အလုပ္လုပ္ကုိင္ေနေသာ ျမန္မာ အလုပ္ သမားမ်ား ျဖစ္သည္။ ယင္း ပုဇြန္စက္ရံုတြင္ ျမန္မာအလုပ္သမား ၇၀၀ ေက်ာ္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ သံ႐ုံးမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားသည္ အခင္းျဖစ္ပြားသည့္ေန႔တြင္ မဟာခ်ဳိင္ေဒသသို႔ သြားေရာက္ခဲ့ၿပီး ယင္း ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ ခံမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုခဲ့ေၾကာင္း၊ ဧၿပီလ ၅ ရက္ေန႔တြင္ ေသဆံုးသူမ်ားကုိ ေကာင္းမြန္စြာ သၿဂႋဳဟ္ေပးခဲ့ေၾကာင္း သတင္းစာတြင္ ပါရွိသည္။
ထိခိုက္ ဒဏ္ရာရရွိသူမ်ားက ယင္းေဒသရွိ မဟာခ်ဳိင္၊ စမြတ္စခြန္၊ Srivichai 5 စသည့္ ေဆးရုံမ်ားတြင္ ေဆးကုသမႈ ခံယူခဲ့ၿပီး အတြင္းလူနာ ၇ ဦးအနက္ တစ္ဦးမွာ စိုးရိမ္ရေၾကာင္း ဒဏ္ရာျပင္းထန္မႈ မရွိသည့္လူနာမ်ားကုိ ဧၿပီလ ၆ ရက္ေန႔၌ ေဆးရုံမွ ဆင္း ခြင့္ျပဳခဲ့ေၾကာင္း အစိုးရ သတင္းစာတြင္ ေရသားထားသည္။
ျမန္မာအလုပ္သမားမ်ားသည္ စက္႐ုံသုိ႔ အလုပ္ဆင္းရန္ ႀကိဳပုိ႔ယာဥ္မွ လာေရာက္ ႀကိဳဆိုတင္ေဆာင္စဥ္ ေနာက္မွ ၁၀ ဘီး ကား တစီး လမ္းေခ်ာ္ၿပီး ၀င္ေရာက္တိုက္မိခဲ့ေသာေၾကာင့္ အမ်ဳိးသမီး ၆ ဦးႏွင့္ အမ်ဳိးသားတစ္ဦး ေသဆံုးကာ ၆၁ ဦး ထိခိုက္ ဒဏ္ရာရရွိခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
အစိုးရ သတင္းစာတြင္ ျမန္မာ အလုပ္သမား ၇ ဦး ေသဆံုးသြားေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ္လည္း ထိုင္းႏုိင္ငံ အေျခစိုက္ အလုပ္ သမားအေရး ေဆာင္ရြက္ေပးေနေသာ အဖြဲ႔အစည္းတခ်ဳိ႕က ၁၆ ဦး ေသဆံုးသြားေၾကာင္း ဆိုသည္။
ထုိင္းႏုိင္ငံ အလုပ္သမား ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ေရး အဖြဲ႔မ်ားကလည္း အလုပ္သမားမ်ား၏ လံုၿခံဳေရးႏွင့္ ယခုျဖစ္ဖြားခဲ့သည့္ ျဖစ္ရပ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ စံုစမ္းစစ္ေဆးေပးရန္ ထုိင္းအစိုးရထံသို႔ ယခုရက္ပုိင္း ေတာင္းဆိုခဲ့ၾကသည္။
“ထိုင္းအစိုးရႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာ ခ႐ုိင္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအဖြဲ႔မ်ား အေနျဖင့္ ဘတ္(စ္)ကားမ်ား လံုၿခံဳေရး ဥပေဒကုိ ေလးစားလိုက္နာ ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္၊ အထူးသျဖင့္ သတ္မွတ္ခ်က္ထက္ ေက်ာ္လြန္ၿပီးေတာ့ ခရီးသည္မ်ားကို တင္ေဆာင္ ေနတာေတြကုိ ထိထိေရာက္ေရာက္ တားျမစ္ဖို႔လိုတယ္”ဟု ထုိင္းအလုပ္သမား ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာင့္ေရး အဖြဲ႕မ်ား၏ ထုတ္ ျပန္ခ်က္တြင္ ေရးသားထားသည္။
ထုိင္းႏုိင္ငံ ဥပေဒအရ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္မ်ားတြင္ ေမာင္းသူအေနျဖင့္ သတ္မွတ္ခံု အေရအတြက္ထက္ေက်ာ္လြန္၍ ခရီးသည္တင္ေဆာင္ျခင္းကုိ တားျမစ္ထားသည္။
မေတာ္တဆ ယာဥ္တုိက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ယာဥ္သည္ ခံု ၂၄ ခုရွိ ေသာ္လည္း ခရီးသည္ ၇၀ ေက်ာ္ တင္ေဆာင္ထားၿပီး ယာဥ္ မရပ္နားရသည့္ ေနရာတြင္ ရပ္တန္႔၍ ခရီးသည္မ်ားကုိ ထပ္မံ တင္ေဆာင္ေနေၾကာင္းလည္း အလုပ္သမား ကာကြယ္ ေစာင့္ ေရွာင့္ေရး အဖြဲ႔မ်ားက ထုတ္ျပန္သည့္ ေၾကညာခ်က္တြင္ ေရးသားထားသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလတြင္လည္း ထိုင္းႏုိင္ငံေတာင္ပုိင္း ရေနာင္းၿမိဳ႕မွ ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕သို႔လာေသာ ျမန္ မာ ႏုိင္ငံသား ၄၀ ခန္႔ တင္ေဆာင္လာသည့္ ကားတစီး မဟာခ်ိဳင္ၿမိဳ႕အနီးရွိ မဲ့ကေလာင္ ၿမိဳ႕နယ္တြင္ တိမ္းေမွာက္မႈ ျဖစ္ပြားရာ ၁၀ ဦးခန္႔ ဒဏ္ရာျပင္းထန္စြာ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုင္းႏိုင္ငံအတြင္း အလုပ္လုပ္ေနၾကေသာ ေရႊ ့ေျပာင္းျမန္မာ အလုပ္သမားမ်ား ၂ သန္းခြဲမွ ၄ သန္း၀န္းက်င္ ရွိေၾကာင္း အလုပ္သမား အဖြဲ ့အစည္းမ်ားက ခန္႔မွန္းထားၾကသည္။
No comments:
Post a Comment